DN1881 Startet 25.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2019 Jeg har hatt ubudne gjester og vurderer et kamera med APP-kobling til mobiltelefon. Ser noen skriver om viltkamera men har noen erfaringer å dele? Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 25.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2019 Jeg har 4G fra Telia og en ruter tilkoblet USB i båten. Har 30 GB abonnement og betaler vel 449,- pr mnd. Har så kjøpt et TP-Link kamera fra Kjell & Company. Dette kan varsle på lyd og/eller bevegelse. Kan også rotere kameraet via appen. Kameraet kostet 1 båtpenge. Sitér dette innlegget Link to post
DN1881 Svart 25.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2019 Ok, men jeg tenkte å slippe ruter og bare ha et ekstra mob-abo....men jeg lurer på mht. bevegelses-sensor ...jeg har presenning og tenker at det kanskje blir vanskelig med bevegelse i duken ved vind etc? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.