Kaptein Nemo Startet 25.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2019 Jeg ser på Barentswatch, WindyTv og Windfinder at det er mye vind de kommende dagene. Har noen nylig seilt sørover og kan gi en status på Vind og bølger? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 26.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2019 Hei, jeg passerte Jæren på mandag kveld, da var det lite vind, nordøstlig retning. Men fra Vigrestad til Lista var det ganske mye sjø fra syd Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kenneth82 Svart 26.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2019 Var fint på lørdag Ser ut som vinden er konstant fra nord frem mot et skifte fredag/natt til lørdag. Jeg var førstereis på turen i helgen, så kjenner ikke strekket godt, men kan det åpne seg et vindu natt til lørdag? Eller har sjøen bygget seg så mye opp frem til da ift bølger fra nord, at det er uaktuelt? @Bjørn Løvjomås er jo lommekjent Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 26.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2019 Det jeg kan se nå så er det ikke godeforhold før lørdag som det ser ut nå https://www.windy.com/?2019-06-29-06,59.173,5.845,7 Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.