Stekepanne Startet 26.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2019 Hallo. Jeg har en liten treplanke og noen små sår jeg gjerne skulle hatt litt topcoat til. Problemet er at jeg sliter med å skaffe i korrekt farge, til en «fornuftig» pris. Bærum plast kunne blande 1 liter (trenger ikke så mye), men det var langt i fra fornuftig pris. Og kompositthuset kunne ikke blande mindre enn 5kg. Noen gode forslag til hvor jeg kan skaffe dette? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 26.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2019 http://www.siddis-plast.no Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 26.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2019 Takk :) ringe og høre med de! Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 26.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2019 Watski leverer gelcoat som du måtte trenge, og kan bestilles hos de fleste utstyrskjeder. Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Stekepanne Svart 26.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2019 Fikk svar fra Watski at de ikke hadde. Kanskje de kan bestille, bare en litt uviten ansatt? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 26.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2019 Jeg bestilte en annen fargekode, ble blandet hos watski sentralt, leveringstid snaut to uker. Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.