andhaake Startet 26.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2019 Var innom en forhandler her om dagen og så på Askeladden C61 modellene som både fruen og jeg syns ser veldig bra ut. Men en ting som slo meg når vi hadde kommet hjem var at det var to forskjellige trekk på modellene. C61 Cruiser hadde grått "mer standard" trekk mens BR og CC modellene hadde sort nesten semska stoff. Utrolig hvor mye bedre BR/CC modellene tok seg ut egentlig. Har funnet ut at Cruiser modellen er en 2018 modell mens BR/CC er 2019. Er det noen som vet om Askeladden har bytta trekk på 2019 modellene eller om dette er noe ekstra tilvalg? Har ikke funnet noe på hjemmesidene til Askeladden om dette, og forhandleren har ikke svart på mailen min. Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 26.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2019 Ja de har byttet på de modellene. Har fått nirox på C61 også, og prisen har gått opp pga bl.a det ? Sitér dette innlegget Link to post
andhaake Svart 26.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2019 Kalle Well skrev 54 minutter siden: Ja de har byttet på de modellene. Har fått nirox på C61 også, og prisen har gått opp pga bl.a det ? Takk for info! Vet ikke hvor mye prisene har gått opp, men for en forbedring ? Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 26.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2019 Prisen er gått opp 30 lapper. Er noen andre små oppgraderinger som også er gjort ? Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 27.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2019 Askeladden hadde Silvertex som standard trekk i fjor, i år (2019) kom de med Niroxx som standard. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.