Storseien Startet 26.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2019 Skal montere en gjennomgående giver i båten min. Båten er en NB 800, halvplanende med innenbords motor og strak aksling. Går ca 11-12 knop. Det står allerede en giver ca midt i båten på styrbord side, så jeg vil montere den nye giveren litt lenger fremme for å unngå turbulens fra den gamle. Er det noen av dere som har montert gjennomgående giver i en liknende båt ( lenger fremme enn midten av båten) og fått problemer med ekkolodd bilde? Er redd for at den kan komme ut av vannet når jeg kjører på fullt. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2019 Her kan du sikkert benytte tipset om å prøvemontere i ein plastpose på innsida og ta ein prøvetur. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Jannmar Svart 27.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2019 Kan du ikke ta ut den gamle, og montere den nye på samme sted ? Sitér dette innlegget Link to post
Storseien Svart 27.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2019 Den gamle svingeren står plassert på en veldig trang plass så den nye vil ikke passe der siden den er mye større. Men svingeren er nå montert så blir det test tur i morgen. Takk for forslagene Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.