Ally Startet 2.September.2005 Link til dette innlegget Startet 2.September.2005 Hei Jeg har vært med en stund, men har ikke skrevet før. Ønsker å bidra med noen bilder. Vet ikke om disse er fototeknisk riktige men liker dem selv. Er det noen andre som har bilder de liker så oppfordrer jeg dem til å legge ut sine bilder. Fra Jæren. Utrolig fine sandstrender Sitér dette innlegget Link to post
Muhammed Svart 2.September.2005 Link til dette innlegget Svart 2.September.2005 Legg ut bildene dine da Sitér dette innlegget Link to post
Ally Svart 2.September.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2005 Fikk det ikke til med en gang Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 Har du flere? Alltid fint med bilder Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 (redigert) Fototeknisk riktig eller ikke - det var et flott bilde du la ut. La oss få se fler! Lurer på om jeg ikke skal sette av tid til en tur ned til stranden neste gang jeg kjører forbi Jæren.... Redigert 3.September.2005 av hallaron (see edit history) Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
arjosk Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 (redigert) Her er et par bilder fra sensommeren... Arild PS fikk bare link til bildene, ikke selve bildene frem...hvorfor? Redigert 3.September.2005 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 PS fikk bare link til bildene, ikke selve bildene frem...hvorfor? <{POST_SNAPBACK}> Fordi du brukte link-knappen (eller ikke noe knapp i det hele tatt) og ikke bilde-knappen. Fikset dette for deg. Sitér dette innlegget Link to post
arjosk Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 (redigert) Ett til, fra Sandspollen i Hurum. Denne kvelden var særlig deilig, med trekkspillmusikk og mye kos... Bildeknappen...mm skal nok finne den etterhvert... Redigert 3.September.2005 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 Men den er jo rett ved siden av link-knappen Jeg har mistanken at du - som mange andre - bruker opplastingsprogrammet, kopierer så linken med kopier-knappen der og deretter limer dere inn denne linken direkte i tekstfeltet. Dette er ikke nok: dere må trykke på bilde-knappen for så å lime inn linken i det lille vinduet som kommer opp da. Sitér dette innlegget Link to post
Scand_550 Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 (redigert) Ramsey koser seg på seilbrett.. Redigert 3.September.2005 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
arjosk Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 Og et fra defileringen ut fra Fredrikstad, Tall Ships Race... Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 (redigert) Får vel "fleske til" med et bidrag her, jeg også....... Kveldsstemning over Hvaler: .........og et til: Solnedgang i Kjøkøysundet: Redigert 3.September.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Hulda Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 (redigert) Ettersom dette ser ut til å bli en maritim fotokonkurranse: Dette er innerst riggen til Krusenstern, ytterst Mir, nærmest den gamle tollboden i Fredrikstad. Tall Ships Races 2005. Det var kanskje ikke så bra som dere andre, skal se om jeg kanskje finner ett til. Jeg er forvist til kjelleren og computeren. Admiralen ser på fotballkamp. Så derfor legger jeg til et bilde fra lekegrinda til Hulda, rett S for Havstensund: Her kan man ane at jorden er en flat skive. Det ble etter hvert en nokså kjølig og blåsete dag. Vi var en tur ute og kjente på Gule Humpen. Dessuten fikk vi testet kaffedreggen, 20 kg Bruce som kom opp med 10-eller-så kg sand i skåla. Redigert 3.September.2005 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 Bestandig sansen for flotte bilder. Dette var kjemebra. Fant også noen bilder fra møre som jeg synes flere burde ta en kikk på, Meget flotte bilder. Skulle tro mannen var fotograf. http://www.6k2.com/myforum/havgapet-about772.html Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Goddis77 Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 Bildene mine blir så dårlige med 50kb, noen annen måte å bedre det på? Sitér dette innlegget Link to post
Ally Svart 3.September.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 Gøy med med mye fin respons. Her er ett av Lista fyr Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 3.September.2005 Link til dette innlegget Svart 3.September.2005 Flotte bilder Alley, er du fotograf ?? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
langbein Svart 4.September.2005 Link til dette innlegget Svart 4.September.2005 (redigert) Bilder tatt med mobil. Burde kanskje hatt ett ekstra digital kamera i båten. Stemnings bilde fra Goksem ved Lindesnes. Christan Radich på vei ut av Oslofjorden 3.9.05 Bildet er att utenfor Jeløya 3.9.05 Redigert 4.September.2005 av langbein (see edit history) Sitér dette innlegget Båtlivet er herlig. Link to post
McNeill Svart 4.September.2005 Link til dette innlegget Svart 4.September.2005 Har noen bilder fra da Tall Ship båtene forlot Fredrikstad. Det var skikkelig drittvær så det er litt fargeløse bilder. Shtandart var den eneste av de store som kom ut med fulle seil (var lite vind) Når båter kommer opp i disse størrelser (verdens nest største) er de imponerende. Kruzenshtern Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 4.September.2005 Link til dette innlegget Svart 4.September.2005 Utenfor Larkollen Vansjø Sitér dette innlegget Link to post
arjosk Svart 4.September.2005 Link til dette innlegget Svart 4.September.2005 Dette blir jo bare bedre og bedre! Her er kveldssolen i Fredagshølet, Hvaler, skyggelek: Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 4.September.2005 Link til dette innlegget Svart 4.September.2005 Her er enda ett fra Lyngør (Håkesundet) Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 (redigert) En nydelig kveld på sjøen i Kristiansand i dag ! Redigert 23.September.2005 av GeV (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Tore Harang Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 Hei. Bildet er tatt nær Tromsø 5 august. Tore Sitér dette innlegget Link to post
barx Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 lav sol/ to pils... barx Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.