Jump to content

Bilder fra sjøen

Ally

Recommended Posts

......Fra regatta på Holmestrandsfjorden 24. september 2005.

Det var et "(knasende) knakende" godt bilde, PanPan! Perfekt komposisjon og glødende farger, aktivitet på dekk og levende himmel!

:o)

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Bildene mine blir så dårlige med 50kb, noen annen måte å bedre det på?

<{POST_SNAPBACK}>

Størrelse 640x480 og medium kvalitet JPG pleier å gi rimelig bra bilder på 50kb eller mindre.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

Bilde

Mossekanalen en fin sommerdag.

Moss til venstre og Jeløy til høyre. I bakgrunnen Bastøferja og Værlebukta.

Gjesteplasser langs hele Mosse-siden unntatt på plassen til den lokale fisker.

Bilde

Mossekanalen sett nordover Mossesundet. Jeløya til venstre i bilde. Også her er det godt om gjesteplasser.

Redigert av Astor (see edit history)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...