LALUNA II Svart 24.September.2005 Link til dette innlegget Svart 24.September.2005 Legger ved et bilde fra Oksø utefor Kristiansand Link til mange flere bilder i bunnen av siden FLERE BILDER Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Marna Svart 24.September.2005 Link til dette innlegget Svart 24.September.2005 Utenfor Strømstad mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Ally Svart 24.September.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2005 Losbåten på vei forbi Færder fyr Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 24.September.2005 Link til dette innlegget Svart 24.September.2005 Berre lekkert, barx! ...selv om det er Hansa, da........ Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Amorosa Svart 24.September.2005 Link til dette innlegget Svart 24.September.2005 En liten stemningsrapport fra Skjærhalden 24 oktober med gjestebrygga og en masse båt og Sjøbua som var full av mennesker som koste seg i høst beklager sensommersol. Temp var godt over normal for denne tiden og det viktigste av alt Det er halv pris på mat og drikke denne siste helgen de er åpen Nesten som å være i Danmark Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 24.September.2005 Link til dette innlegget Svart 24.September.2005 (redigert) Wow, det var et flott bilde ally! (Jæren) Fikk meg egentlig til å tenke på sydligere breddegrader... JOH Redigert 24.September.2005 av Janoho (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 24.September.2005 Link til dette innlegget Svart 24.September.2005 lav sol/ to pils... barx <{POST_SNAPBACK}> Pils i solnedgang ? Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 25.September.2005 Link til dette innlegget Svart 25.September.2005 Fra regatta på Holmestrandsfjorden 24. september 2005. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.September.2005 Link til dette innlegget Svart 25.September.2005 Hyggelig med alle sommerbildene, snart ser det imidlertid slik ut: Hilsen gledesdreper'n fra Son. Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 25.September.2005 Link til dette innlegget Svart 25.September.2005 Utsikt fra min veranda, tatt 2. juledag 2004: Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 25.September.2005 Link til dette innlegget Svart 25.September.2005 Septemberkveld i Mosse-kanalen Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 25.September.2005 Link til dette innlegget Svart 25.September.2005 Dansk båt i Sandspollen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Walter_S Svart 25.September.2005 Link til dette innlegget Svart 25.September.2005 (redigert) ......Fra regatta på Holmestrandsfjorden 24. september 2005.Det var et "(knasende) knakende" godt bilde, PanPan! Perfekt komposisjon og glødende farger, aktivitet på dekk og levende himmel!:o) Redigert 26.September.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
arjosk Svart 25.September.2005 Link til dette innlegget Svart 25.September.2005 Bra at noen fortsatt holder koken der ute på bøljan blå! For meg er det sørgelig over for denne sesongen. Det positive er jo at jeg nå sakte men sikkert lader opp til båtpussen til våren... Arild Sitér dette innlegget Link to post
cleo Svart 25.September.2005 Link til dette innlegget Svart 25.September.2005 Deilig på Svenner! Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
jumbo Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 mere fra 2. juledag 2004 Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Bildene mine blir så dårlige med 50kb, noen annen måte å bedre det på? <{POST_SNAPBACK}> Mine også. Iallfall noen av dem.Har noen noen gode råd? Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Mine også. Iallfall noen av dem. Har noen noen gode råd? <{POST_SNAPBACK}> Last de opp et annet sted. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Bildene mine blir så dårlige med 50kb, noen annen måte å bedre det på? <{POST_SNAPBACK}> Størrelse 640x480 og medium kvalitet JPG pleier å gi rimelig bra bilder på 50kb eller mindre. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Faxen Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Springflo i Drøbak i fjor høst Solnedgang i Drøbak Fyrvekerikonsert på Oscarsborg 2005 Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
cleo Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Solnedgang på Verdens ende! Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
paxo Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 "Svanen" på Tinnsjøen i september. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 27.September.2005 Link til dette innlegget Svart 27.September.2005 Lørdag ettermiddag i Sandspollen. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Astor Svart 27.September.2005 Link til dette innlegget Svart 27.September.2005 (redigert) Mossekanalen en fin sommerdag. Moss til venstre og Jeløy til høyre. I bakgrunnen Bastøferja og Værlebukta. Gjesteplasser langs hele Mosse-siden unntatt på plassen til den lokale fisker. Mossekanalen sett nordover Mossesundet. Jeløya til venstre i bilde. Også her er det godt om gjesteplasser. Redigert 27.September.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bonus Svart 27.September.2005 Link til dette innlegget Svart 27.September.2005 Kunne ikke dy meg når Astor la ut bilder fra Kanalen i Moss. Noen meter fra kanalen bor vi. Bildet er tatt fra verandaen. Ikke langt ned til båten .... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.