roaldbj Svart 1.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2007 Det er litt synd at dere går utenom Tisler. Tisler er i likhet med Syd-koster et vakkert landskapsområde som gir mange naturopplevelser. For de som bruker kartplotter med oppdaterte S-57 database kart har jeg oppfattet at kartnøyaktigheten også er bra. Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 1.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2007 Disse bildene er jeg meget fornøyde med.. Idyll utenfor Sonskilen Nydelig badested på vei hjem fra Skjærhalden (Hadde jeg bare husket hva stedet heter) Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Send inn dine turbilder. Lykke til. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 17.August.2016 Link til dette innlegget Svart 17.August.2016 For en dag..... det ble skikkelig sommer igjen. 20 grader i sjøen og Middagsbukta var nesten full idag..... Fikk oss en fin tur utpå og la oss i bukta for bading og litt næring. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.