3600 Startet 27.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2019 Hvilken temp. holder i på KAD 43 ved march hastighed ,jeg har cirka 10grader mere på den ene maskine BB motor ligger på 82gr SB ligger på 92gr i tomgang falder begger til cirka 72gr Hvad er max tilladte temp på sådan nogle KAD43 ,tænker de forbrænder bedre ved lidt højere temp. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 27.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2019 92 grader på marsj er ikke unormalt, 82 grader høres faktisk litt lavt ut. Har du varmtvannsbereder eller noe annet som er tilkoblet på BB motor? Mulig det er på tide å skifte termostater. Det kan også være feil avlesing av instrumenter. Sitér dette innlegget Link to post
3600 Svart 27.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2019 Nej jeg har varmtvannsbereder og servo på SB motor Sitér dette innlegget Link to post
Dagsven Svart 27.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2019 Mine 44 ligger på 90 ca. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 27.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2019 - Sjekk instrumenta dine. Ein grei metode er IR-termometer og måle på termostathuset. begynn med denne testen før du grublar meir.? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 28.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2019 Kan også nevne at temperaturvisningen er påvirket av spenningen så dersom regulatoren skulle regulere ned ladespenningen så vil dette gi utslag på vist temperatur, selv om temperaturen faktisk ikke er endret.... (som feks når batteriet når full ladning) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.