Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Kjenner ikke båten i detalj, men høres ikke riktig ut. I alle fall ikke dersom motoren er tiltet hel ned. Er den det?

Jeg ville sjekket om det er vann i dobbeltbunn, hvis det er en slik på den. 

Er alle andre tyngre ting bak, slik som bensinkanner, anker og evt andre tunge ting? I tilfelle se om du kan flytte noe frem.

Er motoren originalt levert med båten, eller kan det være du har for stor propell på? Hvis det er for stor propell Så kan det være nok til at motoren ikke klarer å skyve båten ut av vannet ved for mye tyngde bak. Men 60 hk burde jo dytte en del...

Hvis det er et problem med båttypen så ville jeg nok montert slike selvjusterende trimplan (ikke elektriske). Smart tabs mener jeg de heter. 

Men her må kjennere av ditt skrog og båttype komme på banen. 

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Kjenner ikke båten i detalj, men høres ikke riktig ut. I alle fall ikke dersom motoren er tiltet hel ned. Er den det?

Jeg ville sjekket om det er vann i dobbeltbunn, hvis det er en slik på den. 

Er alle andre tyngre ting bak, slik som bensinkanner, anker og evt andre tunge ting? I tilfelle se om du kan flytte noe frem.

Hvis det er et problem med båttypen så ville jeg nok montert slike selvjusterende trimplan (ikke elektriske). Smart tabs mener jeg de heter. 

Men her må kjennere av ditt skrog og båttype komme på banen. 

• Create New...