Jump to content

Edit History

tilplan

tilplan

Jeg hadde vært mer bekymret for skader på skrog og innredning om båten min hadde veltet, men du har gjerne kontroll på dette sammen med forsikringsselskapet. 

Opplevde en gang å gå så godt som tom på den ene tanken. Motoren mistet effekt og jeg gav ekstra gass for å holde den i gang. Lå i båsen og skulle kjøre den varm av en eller annen grunn. Stoppet etterhvert motoren, skiftet til den andre tanken og startet igjen. Fylte senere opp den tomme tanken og brukte den da det ble aktuelt uten noen problemer. Jeg har gjerne verken samme filter eller motor, men jeg opplevde ingen problemer med dette.

tilplan

tilplan

Jeg hadde vært mer bekymret for skader på skrog og innredning om båten min hadde veltet, men du har gjerne kontroll på dette sammen med forsikringsselskapet. 

Opplevde en gang å gå tom på den ene tanken. Lå i båsen og skulle kjøre den varm av en eller annen grunn. Stoppet da motoren, skiftet til den andre tanken og startet igjen. Fylte senere opp den tomme tanken og brukte den da det ble aktuelt uten noen problemer. Jeg har gjerne verken samme filter eller motor, men jeg opplevde ingen problemer med dette.

• Create New...