Pequod Startet 29.Juni.2019 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2019 (redigert) Er på vei til Drammen der jeg skal hente rederinnen (som kommer med tog) samt sønnen hennes, hans samboer og deres snart to år gamle sønn. Så vidt jeg kan se skal det gå an å legge til på togstasjonssiden - ser på Google Maps at det er brygge visavis stasjonen. Skal bare plukke opp og losse passasjerene, ikke ligge der lenge. Finnes det noen koselige steder i nærheten hvor man kan dra med båt? Hvor jeg kan få lagt til? Har en Tresfjord 29 som stikker 95 cm. Redigert 29.Juni.2019 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Sandebukta Svart 29.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2019 Hei. Det er riktig at du kan legge til omtrent overalt i området rundt stasjonen. Etterpå kan du hvis ønskelig krysse elva og legge til midt i sentrum ved resturantene Skutebrygga/Bølgen&Moi. Indre Drammensfjorden betraktes av mange som en ren transportetappe. De fleste stopper ikke før Holmsbu. Hyggen, Engersand og Hyggen er trivelig. Etter Holmsbu og ut av fjorden er det flere trivelige plasser i nærheten som du sikkert kjenner til. Mest uthavner som Mølen, Kommersøya, Ranvikholmen. Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
Pequod Svart 29.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2019 Sandebukta skrev for 1 time siden: Hei. Det er riktig at du kan legge til omtrent overalt i området rundt stasjonen. Etterpå kan du hvis ønskelig krysse elva og legge til midt i sentrum ved resturantene Skutebrygga/Bølgen&Moi. Indre Drammensfjorden betraktes av mange som en ren transportetappe. De fleste stopper ikke før Holmsbu. Hyggen, Engersand og Hyggen er trivelig. Etter Holmsbu og ut av fjorden er det flere trivelige plasser i nærheten som du sikkert kjenner til. Mest uthavner som Mølen, Kommersøya, Ranvikholmen. Takk for svar! Kommer nok til å holde meg i innerste del i dag og ikke dra helt ut til Holmsbu. Vi får se hva passasjerene vil. Finnes det vann på bryggene i Drammen? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
janet Svart 29.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2019 Pequod skrev 1 time siden: Takk for svar! Kommer nok til å holde meg i innerste del i dag og ikke dra helt ut til Holmsbu. Vi får se hva passasjerene vil. Finnes det vann på bryggene i Drammen? ad innerste del, kunne jo ta en liten sving oppover elven? Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
Pequod Svart 29.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2019 janet skrev 1 time siden: ad innerste del, kunne jo ta en liten sving oppover elven? Hvor langt kommer vi? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
janet Svart 29.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2019 Eiker omtrent tenker jeg Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.