Jump to content

Edit History

dennrick

dennrick

dieselfan skrev On 29.6.2019 at 22.30:

Når det gjelder å ta rotta på simringene så er det stort sett slik at jo tynnere tauet er jo større sjanse for skade, fiskesene er ille

Vis hele sitatet  

Dette skjedde her. Vi fisket og drev i vinden. Da vi nærmet oss land tenkte jeg det var lurt å fyre opp og kjøre lengre ut mens sønnene fisket videre. Vi koordinerte oss ikke, men jeg fikk fiskeutstyret i drevet.

Da jeg spurte om dette egentlig var et problem, så var  baatplassen samstemt i at det var/er det. Fjern, fiks, og sjekk alt sammen. Jeg fikk heist opp båten og en mekaniker sjekket.

dennrick

dennrick

dieselfan skrev On 29.6.2019 at 22.30:

Når det gjelder å ta rotta på simringene så er det stort sett slik at jo tynnere tauet er jo større sjanse for skade, fiskesene er ille

Vis hele sitatet  

Dette skjedde her. Vi fisket og drev i vinden. Da vi nærmet oss land tenkte jeg det var lurt å fyre opp og kjøre lengre ut mens sønnene fisket videre. Vi koordinerte oss ikke, men jeg fikk fiskeutstyret i drevet.

Da jeg spurte om dette egentlig var et problem, så var  baatplassen samstemt i at det var/er det. Fjern, fiks, og sjekk alt sammen.

• Create New...