Grand Banks jr Svart 3.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2019 11000? Hva koster selve løftet hos dere? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
R.O Svart 3.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2019 Grand Banks jr skrev for 2 timer siden: 11000? Hva koster selve løftet hos dere? 1725kr + mvh kostet løftet. Hadde båten oppe i mai for rep av gir. Med løft, jobb og materiell kom det på 5400kr. Men det var hos en lokal VP guru i Grimstad - prøver å gjøre alt hos han, men noen ganger må man opp på nærmeste slipp. Viktig å gjøre mest mulig selv. Bare jeg ser et Volvo Penta skilt på en marina kjenner jeg det nappet i lommeboka.... Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 3.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2019 I see. Ja, jeg har styrt unna drev fordi folk sier de er så dyre å vedlikeholde. Har fast aksling godt beskyttet av kjøl på turbåten, og gammel totakter påhengs på fiskebåten. De bruker mer drivstoff, men det er jo en kostnad som er kontrollerbar. Håper du bare får båtglede fremover og ingen kostbare turer på land! Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
andersb Svart 3.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2019 drev er fort 100k og herpa sesong, de 11k var sånnsett bra brukte penger. Påstanden min fra lenger oppe står fast, skru av propeller!! :D Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 3.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2019 Mange steder som er rimeligere enn dette. Betaler for 1 uke på land med spyling , opp/ned og leie av støtter for kr 8000,- Og de har kanskje det råeste utstyret, samt anlegget er nytt. Hvaler Marinesenter. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
dieselfan Svart 3.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2019 andersb skrev for 2 timer siden: Påstanden min fra lenger oppe står fast, skru av propeller!! :D Det var uten tvil et godt råd, klart formulert, lett for R:O og forholde seg til. Men... det skal baller til å stikke hodet frem å gjøre nettopp det. Bra !! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.