Jump to content

Tau i propellen, rester igjen mellom propellene på DHP-drev, hvor ugunstig?


R.O

Recommended Posts

Grand Banks jr skrev for 2 timer siden:

11000?

 

Hva koster selve løftet hos dere?

 

1725kr + mvh kostet løftet. 

 

Hadde båten oppe i mai for rep av gir. Med løft, jobb og materiell kom det på 5400kr. Men det var hos en lokal VP guru i Grimstad - prøver å gjøre alt hos han, men noen ganger må man opp på nærmeste slipp.

 

Viktig å gjøre mest mulig selv. Bare jeg ser et Volvo Penta skilt på en marina kjenner jeg det nappet i lommeboka....

Link to post

I see.

 

Ja, jeg har styrt unna drev fordi folk sier de er så dyre å vedlikeholde. Har fast aksling godt beskyttet av kjøl på turbåten, og gammel totakter påhengs på fiskebåten. De bruker mer drivstoff, men det er jo en kostnad som er kontrollerbar. 

 

Håper du bare får båtglede fremover og ingen kostbare turer på land!

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...