Vendla Startet 1.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2019 Jeg har en Raymarine ST 60 fra 2002. Den sluttet plutselig å virke og viser kun tre streker. Noen som har vært borti det før? ...Eller er det jeg som har vært borti noe? Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 1.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2019 Se över kontakterna i givarkabeln. Det den första kontakten är ju på baksidan av instrumentet, men sedan så kan det vara en skarvkontakt någonstans på vägen till givaren. Det kan vara dålig kontakt någonstans där. Sitér dette innlegget Link to post
Vendla Svart 7.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2019 Jeg har sjekket alle kontakter som er ok. Har også testet med ny giver og ny kabel uten at det løser problemet. Har målt 13.5 volt inn på instrumentet, kan det være for høy spenning? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 7.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2019 Om motor går eller du ligger på landstrøm så er det en grei spenning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.