`MINA' Startet 1.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2019 Vet noen hvor jeg får kjøpt 2kg blå gass flaske i Kristiansand? Må bytte en som er gått ut på dato. Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Rolf Svart 1.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2019 Prøv Propanspesialisten eller Agder Gass Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
ErikThonhaugen Svart 1.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2019 Sveisehuset har Sitér dette innlegget Link to post
zaq Svart 2.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2019 Er det med skrukobling eller hurtigkobling? Skrukobling har de i hvert fall på Shell på Vige. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 2.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2019 Gått ut på dato ? Det er ikke datostempling på gass, og det SKAL lukte råttent av gassen Mente du gått tom ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
JonnyBoy Svart 2.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2019 Jeg måtte kjøpe ny, blå flaske i fjor, da leverandøren ikke kunne ta innbytte på flasker som var eldre enn 10 år. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Erik Svart 2.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2019 Men den du skulle bytte hadde du vel fått fra ett sted selv, sannsynligvis ikke for 10 år siden ? Hvis du får en som er 9 1/2 år og bruker 6 mnd på å tømme den så er du stuck mao ? Jeg ville prøvd en annen plass, har ikke opplevd at de har sjekket dette noe sted jeg har byttet gass... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.