Jump to content

Edit History

cunningham

cunningham

Takk for respons, men Når jeg er ute i copbit  trenger jeg ikke bilde fra et kamera på plotteren for å se hva som foregår fremover. 

Spm var om min b&g Gofree wifi kan settes opp som en hvilken som helst Annen trådløs  Router for å videreformidle bildene fra et wifi kamera til mitt brett/iPad med tilhørende kamera app  ( helt utenom B&G link app) eller om den kun er proprietær og låst til Navico/B&G utstyr.  Det blir  for dumt å installere enda en wifi router ( eks. Type Dlink) bare for dette. 

Event. Om det er noen som har tilsvarende kamera wifi løsning  (for lange transportetapper)  

cunningham

cunningham

Takk for respons, men Når jeg er ute i copbit  trenger jeg ikke bilde fra et kamera på plotteren for å se hva som foregår fremover. 

Spm var om min b&g Gofree wifi kan settes opp som en hvilken som helst Annen trådløs  Router for å videreformidle bildene fra et wifi kamera til mitt brett/iPad med tilhørende kamera app  ( helt utenom B&G link app) eller om den kun er proprietær og låst til Navico utstyr.  Det blir  for dumt å installere enda en wifi router ( eks. Type Dlink) bare for dette. 

Event. Om det er noen som har tilsvarende kamera wifi løsning  (for lange transportetapper)  

• Create New...