Jump to content

Edit History

Windy 32

Windy 32

Jeg har hatt samme motor og der måtte jeg passe på å ikke fylle mer enn at det akurat dekket bunnen i ekspansjonstanken når motoren var kald. kjølevæsken utvider seg ved varm motor og ved å fylle til mellom max og min hiver disse motorene bare ut kjølevæsken pga liten ekspansjonstank.sansynligheten for at det er noe luft i systemet etter det har vært helt tomt er nok riktig. så det er nok ikke sikkert det er noe galt hos deg. bare å prøve seg frem med å begynne å bare la det dekke bunnen og deretter se hvor høyt det blir ved varm motor osv...

Windy 32

Windy 32

Jeg har hatt samme motor og der måtte jeg passe på å ikke fylle mer enn at det akurat dekket bunnen i ekspansjonstanken når motoren var kald. kjølevæsken utvider seg ved varm motor og ved å fylle til mellom max og min hiver disse motorene bare ut kjølevæsken pga liten ekspansjonstank. så det er nok ikke sikkert det er noe galt hos deg. bare å prøve seg frem med å begynne å bare la det dekke bunnen og deretter se hvor høyt det blir ved varm motor osv...

• Create New...