Hedwig Startet 5.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2019 Forsøker å koble til en Raymarine AIS 650. Monteringsanvisningen er ikke helt klar. Trenger denne egen strømforsyning, eller holder det med Seatalkng? Og koblingen til nema har en hel haug av kabler, men klarer ikke finne vanlig +/- Hvis den trenger mer enn bare seatalk, hvilke ledninger skal da benyttes? Det nærmeste jeg kommer er Vin +/- men det gjetter jeg kun pga fargen Sitér dette innlegget Link to post
Too Much Svart 5.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2019 Det skal tikobles strøm, veldig tydelig forklart i manualen. Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 5.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2019 Ja, som nevnt i forrige innlegg så gjetter jeg meg også til at rød og sort er de som skal ha strøm, men alle kablene er merket og disse er merket med "Vin+" og "Vin-" Derfor jeg lurte på om noen kjente til hva dette Vin er for noe, og om de kunne bekrefte at dette var strøm :) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 5.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2019 Vin betyr spenning (voltage) inn. Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 5.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2019 Hjertelig takk !!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.