Jump to content

Edit History

Sjøbliss

Sjøbliss

Takk og takk @lurvetass. Det spennende i denne historien er jo om vi ikke hadde funnet en vei ut. Tror jeg fort hadde insistert på å bli liggende. Båten tar ikke skade av isen som presser seg forbi. Den var for porøs og tynn, men det hadde ikke blitt mye soving. Tror den diskusjonen med rederinnen kunne blitt vanskelig. 

Ja så langt har sommeren ikke kommet så en godt isolert isbryter med boblebad og stupebrett kunne kanskje vært noe @Solbris II

Og en siste ting. Fikk faktisk et bilde av Labukta dagen etterpå. En kamerat av meg,  som også er her inne men jeg klarer ikke huske nicket hans, har en drone. Han lå ute i Middagsbukta og trodde vi koste oss på Borøya.  Så han fløy over med dronen og tok dette bildet. 

IMG_20210520_201618.jpg.6020f83f5d536e6cf040020740a25a64.jpg

Så vi skulle bare brukt en dag til med polering så hadde det ikke skjedd, men da hadde vi heller ikke hatt historien å fortelle. På bildet her ser man jo tydelig restene av isen mellom Kalvøya, Borøya og Høvikodden. 

Sjøbliss

Sjøbliss

Takk og takk @lurvetass. Det spennende i denne historien er jo om vi ikke hadde funnet en vei ut. Tror jeg fort hadde insistert på å bli liggende. Båten tar ikke skade av isen som presser seg forbi. Den var for porøs og tynn, men det hadde ikke blitt mye soving. Tror den diskusjonen med rederinnen kunne blitt vanskelig. 

Ja så langt har sommeren ikke kommet så en godt isolert isbryter med boblebad og stupebrett kunne kanskje vært noe @Solbris II

Og en siste ting. Fikk faktisk et bilde av Labukta dagen etterpå. En kammerat av meg,  som også er her inne men jeg klarer ikke huske nicket hans, har en drone. Han lå ute i Middagsbukta og trodde vi koste oss på Borøya.  Så ha  fløy over med droner og tok dette bildet. 

IMG_20210520_201618.jpg.6020f83f5d536e6cf040020740a25a64.jpg

Så vi skulle bare brukt en dag til med polering så hadde det ikke skjedd, men da hadde vi heller ikke hatt historien å fortelle. På bildet her ser man jo tydelig restene av isen mellom Kalvøya, Borøya og Høvikodden. 

• Create New...