Chilli Solbris Svart 3.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2024 Dette er definitivt ikke flaut!👍 Dette er læring! Og det er læring som sitter! Og jeg synes det viser karakter å styrke å skrive det her akkurat som det er! Godt jobba!😃😃👍👍 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Sjøbliss Svart 4.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 Olepo skrev for 19 timer siden: forutsatt at du slapp å betale for en ny aktuator som nå blir liggende på hylla... Dessuten fikk du spradet rundt på brygga i speedo ved flere anledninger. Ha en fortsatt fin og problemfri sesong! Lasa gav meg full refusjon og retur, ingen problemer så aktuatoren ble ikke en kostnad. Resten beholder jeg og erstatter til høsten på vinteropplaget. Lettere på land :P Speedo er ikke noe for meg, men bading i alle påsyn rett ved parkeringsplassen var jo en glede. Takk for all mental støtte! Chilli Solbris skrev for 19 timer siden: Dette er definitivt ikke flaut!👍 Dette er læring! Og det er læring som sitter! Og jeg synes det viser karakter å styrke å skrive det her akkurat som det er! Godt jobba!😃😃👍👍 Tråden heter jo "bekjennelser" så da er det ingen vei utenom! Noen ganger gjør vi feil og tabber, det må vi lære av. Sånn er det bare! Litt over en uke til ferie, gledes! Godt vi slapp å ha båten på land i ferien. Blir kanskje ikke så lang tur pga unge som må trene med U18 landslaget (han er reserve enn så lenge) i basketball. Så vi må holde oss i området er en stund, men det er jo god plass i indre Oslofjord på denne tida! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Chilli Solbris Svart 6.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2024 Nyt ferien Stian! Om dere roter dere til Fredrikstad er det alltid plass på utsiden av meg!😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Sjøbliss Svart 6.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2024 Tusen takk for invitasjonen! Jeg gir beskjed om vi kommer i retning. Vi har et glass vin til gode 🍷 Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2024 Gratulerer.. alltid godt å finne feilen. Selv om det er en selv...på en måte Been there done that... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Sjøbliss Svart 6.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2024 Haha @Bjørn Løvjomås 🫣 er bare ikke alle som innrømmer det. Katta er ute av sekken men uansett, det var sykt deilig å finne ut av det. Å drite seg ut litt er lettere når det ikke skjedde noe skade med noen eller noe. Da er det kun lærdom igjen. Den tar jeg gjerne! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
tom Cognac Svart 7.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2024 Sjøbliss skrev for 19 timer siden: Å drite seg ut litt er lettere når det ikke skjedde noe skade med noen eller noe. Da er det kun lærdom igjen. Den tar jeg gjerne! - kanskje et sidespor, men: Jeg har hatt lærling i mitt fag to ganger, og noe jeg MÅTTE prente inn i skallen på dem var at: - man lærer av sine feil, ikke av det man gjør riktig Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Okkaby Svart 7.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2024 tom Cognac skrev 11 minutter siden: - kanskje et sidespor, men: Jeg har hatt lærling i mitt fag to ganger, og noe jeg MÅTTE prente inn i skallen på dem var at: - man lærer av sine feil, ikke av det man gjør riktig Helt rett. Å gu fader så mye feil me har gjort opp gjennom livet. Det er jagu meg sikkert å vist. Men ja vi lære så lenge vi lever. Eneste plassen jeg er skikkelig glad ikke å ha gjort feil, er i landmine området i gamle Jugoslavia under krigen. Der blir feil litt for fatale. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.