Jump to content

Edit History

Honduras

Honduras

Med forbehold om at jeg bare kjenner til RG12 8-12hk.... 

Rød sirkel. Kan være oljepåfyllingen. Litt vanskelig å orientere seg på bildet. Påfyllingen sitter på toppen av girkassa på RG12. Felles olje for gir og motor. Husk 10w-30 mineral motorolje, ikke noe halv eller helsyntetisk på denne motoren. 

Gul sirkel: ukjent for meg, men jeg gjetter på et eksternt oljefilter. Oljepumpa er det ikke, den sitter inne i veivhuset om jeg husker rett. 

Honduras

Honduras

Med forbehold om at jeg bare kjenner til RG12 8-12hk.... 

Rød sirkel. Kan være oljepåfyllingen. Litt vanskelig å orientere seg på bildet. Påfyllingen sitter på toppen av girkassa. Felles olje for gir og motor. Husk 10w-30 mineral motorolje, ikke noe halv eller helsyntetisk på denne motoren. 

Gul sirkel: ukjent for meg, men jeg gjetter på et eksternt oljefilter. Oljepumpa er det ikke, den sitter inne i veivhuset om jeg husker rett. 

Honduras

Honduras

Rød sirkel. Kan være oljepåfyllingen. Litt vanskelig å orientere seg på bildet. Påfyllingen sitter på toppen av girkassa. Felles olje for gir og motor. Husk 10w-30 mineral motorolje, ikke noe halv eller helsyntetisk på denne motoren. 

Honduras

Honduras

Rød sirkel. Ja, det er oljepåfyllingen. Felles for gir og motor. Husk 10w-30 mineralolje, ikke noe halv eller helsyntetisk på denne motoren. 

Honduras

Honduras

Rød sirkel. Ja, det er oljepåfyllingen. Felles for gir og motor. Husk 10w-30 mineralolje, ikke noe halv eller helsyntetisk på denne motoren. 

Gul sirkel: ukjent for meg, men jeg gjetter på et eksternt oljefilter. Oljepumpa er det ikke. 

• Create New...