Jump to content

Alpha one drev går ikke i revers og vil ikke gå mer en 7-8knop

szuszu250

Recommended Posts

Hei, har en mercruiser 3.0 med Alpha one drev, som jeg har bytta impleren til vannpumpa i dag. Etter at vi endelig fikk satt båten på vannet så ville den ikke gå i revers, men den gikk fremover, men heller ikke mer enn ca 7knop når båten egentlig skulle kunne gå ca 37knop. Når jeg kjørte framover og hadde Max turtall så hørte jeg en metallic-lyd mener jeg.  Har aldri kjørt denne båten før, så vet ikke om den fungerte som den skulle før, men i følge den forrige eieren gjorde den det. Har ikke mye Peiling på motor, så håper at jeg får tips svart på hvit.

szuszu250 skrev for 5 timer siden:

Hei, har en mercruiser 3.0 med Alpha one drev, som jeg har bytta impleren til vannpumpa i dag. Etter at vi endelig fikk satt båten på vannet så ville den ikke gå i revers, men den gikk fremover, men heller ikke mer enn ca 7knop når båten egentlig skulle kunne gå ca 37knop. Når jeg kjørte framover og hadde Max turtall så hørte jeg en metallic-lyd mener jeg.  Har aldri kjørt denne båten før, så vet ikke om den fungerte som den skulle før, men i følge den forrige eieren gjorde den det. Har ikke mye Peiling på motor, så håper at jeg får tips svart på hvit.

Får du fullt turtall, men ikke mer en 7 knop eller får du ikke opp motoren i turtall?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...