szuszu250 Startet 9.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2019 Hei, har en mercruiser 3.0 med Alpha one drev, som jeg har bytta impleren til vannpumpa i dag. Etter at vi endelig fikk satt båten på vannet så ville den ikke gå i revers, men den gikk fremover, men heller ikke mer enn ca 7knop når båten egentlig skulle kunne gå ca 37knop. Når jeg kjørte framover og hadde Max turtall så hørte jeg en metallic-lyd mener jeg. Har aldri kjørt denne båten før, så vet ikke om den fungerte som den skulle før, men i følge den forrige eieren gjorde den det. Har ikke mye Peiling på motor, så håper at jeg får tips svart på hvit. Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 9.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2019 Kan det være at når du satte på drevet at det gir staget ikke gikk ordentlig i sporet sitt. Vet det er mange som knoter med dette. De glemmer også ofte å sette kontrollspaken i forover posisjon når de skal montere drevet. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 9.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2019 szuszu250 skrev for 5 timer siden: Hei, har en mercruiser 3.0 med Alpha one drev, som jeg har bytta impleren til vannpumpa i dag. Etter at vi endelig fikk satt båten på vannet så ville den ikke gå i revers, men den gikk fremover, men heller ikke mer enn ca 7knop når båten egentlig skulle kunne gå ca 37knop. Når jeg kjørte framover og hadde Max turtall så hørte jeg en metallic-lyd mener jeg. Har aldri kjørt denne båten før, så vet ikke om den fungerte som den skulle før, men i følge den forrige eieren gjorde den det. Har ikke mye Peiling på motor, så håper at jeg får tips svart på hvit. Får du fullt turtall, men ikke mer en 7 knop eller får du ikke opp motoren i turtall? Sitér dette innlegget Link to post
szuszu250 Svart 11.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2019 For max turtall men ikke mer en ca 7knop. Huska og ha gir sparken framme? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.