Jump to content

Edit History

StåleK

StåleK

Jeg har i lengre tid prøvd å få tak i en Yamaha 2-takter 40 hester med rorkult. Jeg hadde tilgang på en slik i yngre dager og synes det var nærmest optimal motorisering på den båten.  Men dessverre så virker det som om det nærmest er umulig å finne en pen i god stand på Finn.no så jeg har begynt å se på andre alternativer. Kona mi ønsker at jeg skal kjøpe en helt ny trimmet 9.9 (ny forgasser 20hk) Yamaha (4-takter) med elstart slik at hun klarer å bruke den alene. Har noen prøvd en Musling 430 med liknende motorisering, går den i det hele tatt i plan med en voksen person ombord?

StåleK

StåleK

Jeg har i lengre tid prøvd å få tak i en Yamaha 2-takter 40 hester med rorkult. Jeg hadde tilgang på en slik i yngre dager og synes det var nærmest optimal motorisering på den båten.  Men dessverre så virker det som om det nærmest er umulig å finne en pen i god stand på Finn.no så jeg har begynt å se på andre alternativer. Kona mi ønsker at jeg skal kjøpe en trimmet 9.9 (ny forgasser 20hk) Yamaha med elstart slik at hun klarer å bruke den alene. Har noen prøvd en Musling 430 med liknende motorisering, går den i det hele tatt i plan med en voksen person ombord?

• Create New...