Jump to content

Edit History

Landcrab

Landcrab

Brigg skrev for 16 timer siden:

Når det åpenbart ikke er mangel på merking som er årsaken til at folk går seg opp, hva kan årsaken være da mon tro?

Seilerslask skrev for 14 timer siden:

Som alltid: dårlig sjømannskap.

De fleste tilfeller av grunnstøting jeg har blitt gjenfortalt skyldes uoppmerksomhet og misforståelser. Det er mange flinke sjøfolk som har gått på. 

Jeg er ikke erfaren sjømann, og vil garantert før eller siden gå på selv.. Får bare håpe det ikke blir i 20 knop.

Hadde en nær-grunnstøting-opplevelse for et par år siden, og det er vel bare tilfeldigheter som gjorde at vi ikke gikk på her i god fart. Det blåste opp og himmelen åpnet seg,  jeg var uoppmerksom et øyeblikk:

B1C33BBB-2BB4-4D64-9C89-F5ADAF71285B.jpeg.5f7b715a18196b7189f825ceb9412d68.jpeg

Landcrab

Landcrab

Brigg skrev for 16 timer siden:

Når det åpenbart ikke er mangel på merking som er årsaken til at folk går seg opp, hva kan årsaken være da mon tro?

Seilerslask skrev for 14 timer siden:

Som alltid: dårlig sjømannskap.

De fleste tilfeller av grunnstøting jeg har blitt gjenfortalt skyldes uoppmerksomhet og misforståelser. Det er mange flinke sjøfolk som har gått på. 

Jeg er ikke erfaren sjømann, og vil nok før eller siden gå på, får bare håpe det ikke blir i 20 knop.

Hadde en nær-grunnstøting-opplevelse for et par år siden, og det er vel bare tilfeldigheter som gjorde at vi ikke gikk på her i god fart. Det blåste opp og himmelen åpnet seg,  jeg var uoppmerksom et øyeblikk:

B1C33BBB-2BB4-4D64-9C89-F5ADAF71285B.jpeg.5f7b715a18196b7189f825ceb9412d68.jpeg

• Create New...