Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Grand Banks jr skrev On 10.7.2019 at 10.15:

Så da leveres det bare på renovasjonstasjon? Eller kan det leveres til butikk ved kjøp av nytt?

Vis hele sitatet  

Ja til begge deler.
Jeg tror butikkene som selger batterier er lovpålagt å ta de i retur slik som de som selger el artikler.
Uansett har jeg ikke hørt om noen næringsdrivende som selger batterier ikke tar de gamle i retur.
De siste årene har brukte batterier vært en positiv og ikke negativ verdi så utsalgstedet får hentet batteriene gratis pluss de sitter igjen med noen hundrelapper pr pall

pipe

pipe

Så da leveres det bare på renovasjonstasjon? Eller kan det leveres til butikk ved kjøp av nytt?

Vis hele sitatet  

Ja til begge deler.
Jeg tror butikkene som selger batterier er lovpålagt å ta de i retur slik som de som selger el artikler.
Uansett har jeg ikke hørt om noen næringsdrivende som selger batterier ikke tar de gamle i retur.
De siste årene har brukte batterier vært en positiv verdi og ikke negativ verdi så utsalgstedet får hentet batteriene gratis og sitter igjen med noen hundrelapper pr pall

pipe

pipe

Vis hele sitatet  

Ja til begge deler.

• Create New...