Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Akkurat det med å legge seg rette veien, har de løst med moderne design. Spade har f.eks. nesten 50 % av vekten i bladet, så tyngdekraften vil ordne den saken. Rocna og en del andre, har valgt veltebøyle. Jeg prøvde å eksperimentere litt med å dykke ned og legge rocnaen i så feil posisjon som mulig på bunnen, men det var umulig. For det første, vil det ikke ligge opp-ned. Og så snart kjettingen strammet seg til, snur det seg umiddelbart rett vei og stikker spissen ned i bunnen. Så med mindre man greier å lage en floke av kjettingen rundt bladet eller noe, er det i praksis umulig at det lander feil vei.

S/Y Emma

S/Y Emma

Akkurat det med å legge seg rette veien, har de løst med moderne design. Spade har f.eks. nesten 50 % av vekten i bladet, så tyngdekraften vil ordne den saken. Rocna og en del andre, har valgt veltebøyle. Jeg prøvde å eksperimentere litt med å dykke ned og legge rocnaen i så feil posisjon som mulig på bunnen, men det var umulig. Så snart kjettingen strammet seg til, snudde det seg umiddelbart rett vei og stakk spissen ned i bunnen. Så med mindre man greier å lage en floke av kjettingen rundt bladet eller noe, er det i praksis umulig at det lander feil vei.

S/Y Emma

S/Y Emma

Akkurat det med å legge seg rette veien, har de løst med moderne design. Spade har f.eks. nesten 50 % av vekten i bladet, så tyngdekraften vil ordne den saken. Rocna og en del andre, har valgt veltebøyle. Jeg prøvde å eksperimentere litt med å legge rocnaen i så feil posisjon som mulig på bunnen, men det var umulig. Så snart kjettingen strammet seg til, snudde det seg umiddelbart rett vei og stakk spissen ned i bunnen. Så med mindre man greier å lage en floke av kjettingen rundt bladet eller noe, er det i praksis umulig at det lander feil vei.

S/Y Emma

S/Y Emma

Akkurat det med å legge seg rette veien, har de løst med moderne design. Spade har f.eks. nesten 50 % av vekten i bladet, så tyngdekraften vil ordne den saken. Rocna og en del andre, har valgt veltebøyle. Jeg prøvde å eksperimentere litt med å legge rocnaen i så feil posisjon som mulig, men det var umulig. Så snart kjettingen strammet seg til, snudde det seg umiddelbart rett vei med spissen ned i bunnen. Så med mindre man greier å lage en floke av kjettingen rundt bladet eller noe, er det i praksis umulig at det lander feil vei.

S/Y Emma

S/Y Emma

Akkurat det med å legge seg rette veien, har de løst med moderne design. Spade har f.eks. det meste av vekten i bladet, så tyngdekraften vil ordne den saken. Rocna og en del andre, har valgt veltebøyle. Jeg prøvde å eksperimentere litt med å legge rocnaen i så feil posisjon som mulig, men det var umulig. Så snart kjettingen strammet seg til, snudde det seg umiddelbart rett vei med spissen ned i bunnen. Så med mindre man greier å lage en floke av kjettingen rundt bladet eller noe, er det i praksis umulig at det lander feil vei.

• Create New...