rolf1 Startet 11.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2019 Er det noen som har en 705 Voyager med septikktank? Slik jeg har forstått det, så SKAL svartvann gå rett i tanken. Så er det mulighet for å lense til sjø eller til land ved hjelp av ventil. I min, så går det fra toalett og rett i sjø. Er det noen ventiler som skal stenges så lenge tanken ikke skal lenses? Jeg har desverre omtrent ikke fått brukt båten siden jeg kjøpte den, så har ikke fått testet ut så godt. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 11.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2019 Du har sikkert ein trevegsventil der du kan velgja mellom avløp til tank eller direkte til sjø. Kor gammal er båten din? Grunnen for spørsmålet er at tømmemulighet mot land er relativt nytt, 705 voyager har vel ein del år på baken no? Sitér dette innlegget Link to post
rolf1 Svart 12.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2019 Båten er 2001. Jeg har en ventil, som du sier, med tømming til land eller sjø. Men det er for tømming av tanken. Ventilen står ved den manuelle pumpen. "Problemet" her er at når jeg skyller ned i toalettet, går det rett i sjøen nå. Det står ikke noen ventil på selve toalettet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.