VAF Startet 11.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2019 Så har nylig kjøpt ny båt med denne motoren. Et problem jeg ikke skjønte var at motoren absolutt ikke vil stå vippet opp? Power-tilten fungerer som den skal uten problemer, men når motoren skal faktisk stå vippet helt oppe når jeg er borte så går det kanskje 1-2 timer også detter den ned igjen med stamma under vann. Åssen kan dette fikses? Ønsker jo ikke å ha fullt av tang og ru over hele stammen. Sitér dette innlegget Link to post
Arny Svart 12.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2019 Du må bytte en ventil i tilten som ikke fungerer som den skal.Grei sak å bytte vanligvis. Sitér dette innlegget Link to post
VAF Svart 12.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2019 Er ganske amatør for å være ærlig. Mulig jeg må høre med et verksted om de kan bytte den, siden jeg skjønner ikke nøyaktig hvor problemet er. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.