Jump to content

Edit History

Chra4

Chra4

Hei.

Jeg ønsker å kjøpe meg en daycruiser for enkle overnattinger for to personer i to til fire dager, med mulighet for å ha med et vennepar som kan sove under kalesjen på solsengen. Jeg har kikket mye på Yamarin 64 DC/63 DC og Finnmaster 62 DC. Har dere noen erfaringer å dele med disse båtene? 

Det jeg ser for meg er båt og 150 HK som er 2010-2016 modell. (Pris maks 350.000)

Personlig liker jeg veldig godt det nye utseende til Finnmaster, samt at den har vask i båten. Synes Yamarinen har litt gammeldags look i forhold til Finnmasteren.

Hva trenger jeg av utstyr for å kunne overnatte noen få dager i båten? :) 

Chra4

Chra4

Hei.

Jeg ønsker å kjøpe meg en daycruiser for enkle overnattinger for to personer i to til fire dager, med mulighet for å ha med et vennepar som kan sove under kalesjen. Jeg har kikket mye på Yamarin 64 DC/63 DC og Finnmaster 62 DC. Har dere noen erfaringer å dele med disse båtene? 

Det jeg ser for meg er båt og 150 HK som er 2010-2016 modell. (Pris maks 350.000)

Personlig liker jeg veldig godt det nye utseende til Finnmaster, samt at den har vask i båten. Synes Yamarinen har litt gammeldags look i forhold til Finnmasteren.

Hva trenger jeg av utstyr for å kunne overnatte noen få dager i båten? :) 

• Create New...