Whiskey
Da var jeg igang med pakningene i sylinderen. Fikk med to nylon foringer og noen stålringer jeg ikke har fra før, noen som vet hvor de skulle vært, evt er det litt forskjell fra sylinder til sylinder?
Tok hele dagen, tenkte det skulle ta to timer, men bolten til roret satt fast i sylinder-festet. Endte med en tur til Europris, Jula OG Maritim for innkjøp av baufil og ny bolt. .. ellers satt det meste godt sammen, men med litt vold og stor rørleggertang, gikk det til slutt.
Fikk ut ca halvparten av oljen med bremselufte-sett fra BT... Sylinder tømte seg stort sett helt.
Baufiling av bolt ... Med armene gjennom kommoden, da den er mye pes å fjerne ?? fin baufil fra Hyundai hadde de på Europris.
Store tenger måtte til.. forsiktig med duken
Ikke bare bare å lirke ut, og på plass pakninger og simmeringer... Var bare en o-ring på stemplet.
8mm hex i enden av akslingen, festet i andre enden satt veldig godt, så greit med lang vektstang.
Den ene nye simmeringen sprakk dessverre, noen som vet hvor i Oslo de selger simmeringer i løs vekt? Ellers får jeg gjenbruke den gamle, da det var ingen lekkasje den veien og den ser ok ut. (Men da begynner det vel å lekke neste år, så hadde vært fint med en ny)
Så får vi se i morgen om jeg har like god styring begge veier...