Essential Startet 13.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2019 Hei! Har en Suzuki DT55 -87 modell som jeg nylig har installert på nytt etter ett lengre opphold. I den forbindelse får jeg "feilkode" i form av 3 til 3.5 pip når jeg starter motoren og ca hvert 5-7 sekund deretter. Er det noen som er kjent med hva denne feilkoden betyr? Jeg har sjekket følgende: - Sjekket og renset oljeflytmåleren, fungerer som den skal. - Sjekket oljetankmåleren, fungerer som den skal - Sjekket impeller/pumpehus, fungerer som den skal. Sitér dette innlegget Link to post
Barthoma Svart 13.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2019 1 : Sjekk vanntrykk sensoren som sitter på motoren, den kan «sette seg fast» og gi varsling slik du antyder, mener at du bare kan koble sammen de to ledningene som går inn til bryteren for å bypasse denne, så skal varslingen forsvinne hvis dette er feilkilden. 2: prøv så å koble bort temp sensoren som sitter på toppen (bare kobl fra ledningen) hvis ikke punkt 1 fungerer. bare vær sikker på at sjekkestrålen er sterk og fin, og at motoren ellers kjøler OK. Sitér dette innlegget Link to post
Essential Svart 15.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2019 Hei og takk for tipsene dine. Jeg forsøkte begge delene og det hjalp desverre ikke. Jeg tenkte at jeg skulle prøve motoren på vannet for å se om å kjøre den over litt lengre tid ville hjelpe, noe det gjor. Aner ikke hva feilkoden var, men den får både olje og kjøling samt at den ikke overoppheter på noen måte, så antar at den fungerer som den skal nå :) Sitér dette innlegget Link to post
Skjær i sjøen Svart 16.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2019 Kan det stå noe her? Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.