Skipp-r-en Startet 14.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2019 (redigert) Hei. Sliter med vann i skroget på min River 350 XR. Tror vannet kom inn et sted på øverste halvdel oppi selve båten, da vannet var så høyt opp en dag og skroget fylte seg over natten, og har ikke hatt problem med vanninntrengning i ettertid. Vet noen om typiske punkter hvor vann kan komme inn og evt. En bra måte å få ut vannet?? Redigert 14.Juli.2019 av Skipp-r-en (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 14.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2019 (redigert) saltvann eller ferskvann ? vannet får du ut ved å borre høl og sette inn en bunnplugg. Enklere dersom det må gjøres flere ganger i fremtiden. Monteres lett med tec7 og ettpar skruer. Redigert 14.Juli.2019 av S/Y Vega (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
dieselfan Svart 14.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2019 Skipp-r-en skrev 13 minutter siden: Vet noen om typiske punkter hvor vann kan komme inn Enhver skrue, nagle, sveis og formskjøt er potensielle lekkasjepunkter Sitér dette innlegget Link to post
trainman Svart 14.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2019 Har du forsøkt å ta den opp på land, evt snu den og se om du kan se hvor det kommer vann ut. Jeg hadde en 290, der det var feil i sveisen der «lokkene» akter er festet på pontongene. Da jeg fikk båten opp på land var det lett å se hvor det rant ut. Båten var 1 år, fikk ny. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.