Jump to content

Edit History

laerdh

laerdh

Kan det være eksos og uforbrent diesel som har blandet seg med kjølevæska? En CO2 test av kjølevæska kan sikkert gi et lite hint.

Hadde lignende symptomer på min KAD43. Sort kjølevæske med en antydning til tynn oljefilm på toppen. Det luktet hverken eksos eller olje. Hos meg kunne jeg se noe som tydet på lekkasje i pakningen mellom turbo og manifold, men det er vel flere potensielle feilkilder her. Kjølevæska har holdt seg fin etter at jeg bytta pakninga. Har riktignok ikke kjørt mange timene etter det, men det ser lovende ut.

laerdh

laerdh

Kan det være eksos og uforbrent diesel som har blandet seg med kjølevæska? En CO2 test av kjølevæska kan sikkert gi et lite hint.

Hadde lignende symptomer på min KAD43. Sort kjølevæske med en antydning til tynn oljefilm på toppen. Det luktet hverken eksos eller olje. Hos meg kunne jeg se noe som tydet på lekkasje i pakningen mellom turbo og manifold, men det er vel flere potensielle feilkilder her. Kjølevæska har holdt seg fin etter at jeg bytta. Har riktignok ikke kjørt mange timene etter det, men det ser lovende ut.

• Create New...