Jump to content

Edit History

Sjøkaptein

Sjøkaptein

Tillegg info

Har dobbel installasjon av vp d6 435 på zf gear. På BB motor får jeg warning check enigen når jeg øker turtallet litt raskt på manøver hendelsen. Dette oppleves spesielt under manøvrering når motorene splittes. Gear er alltid koblet før turtallet økes. 

Når jeg stopper motoren og slår av tenning forsvinner feilen. Har prøvd å kalibrere hendene men merket ingen forskjell. Det er jo en generell warning og ingen annen feilkode kan ses. Har planer å oppsøke vp verksted for avlesning men har noen på forumet vært borti lignede feil kan jeg kanskje fikse det selv. 

Sjøkaptein

Sjøkaptein

Har dobbel installasjon av vp d6 435 på zf gear. På BB motor får jeg warning check enigen når jeg øker turtallet litt raskt på manøver hendelsen. Dette oppleves spesielt under manøvrering når motorene splittes. 

Når jeg stopper motoren og slår av tenning forsvinner feilen. Har prøvd å kalibrere hendene men merket ingen forskjell. Det er jo en generell warning og ingen annen feilkode kan ses. Har planer å oppsøke vp verksted for avlesning men har noen på forumet vært borti lignede feil kan jeg kanskje fikse det selv. 

• Create New...