Jump to content

Edit History

index

index

Har aldri seilt jeg heller, men om jeg skulle konvertert ser jeg nok for meg en båt på 30-32 fot. Har vært ombord I noen seilbåter, og er imponert over boarealet selv I 30 fotere. Lett å håndtere, begrensede kostnader og fortsatt stor nok for fire personer å bo og sove godt I på tur. Etter hva jeg har sett så vil det nok koste deg minimum det doble å drifte en 40 foter kontra en på 32, så du sitter igjen med mer plass enn du trenger og doble kostnader samt en båt som ikke er like lett å håndtere alene under litt varierende forhold. I stille vær går alt greit, men under ugunstige forhold er det greit å være flere I stor båt. To voksne har overflod av plass I en 32 foter, ikke noe å bekymre seg for der.

index

index

Har aldri seilt jeg heller, men om jeg skulle konvertert ser jeg nok for meg en båt på 30-32 fot. Har vært ombord I noen seilbåter, og er imponert over boarealet selv I 30 fotere. Lett å håndtere, begrensede kostnader og fortsatt stor nok for fire personer å bo og sove godt I på tur. Etter hva jeg har sett så vil det nok koste deg minimum det doble å drifte en 40 foter kontra en på 32, så du sitter igjen med mer plass enn du trenger go doble kostnader samt en båt som ikke er like lett å håndtere alene under litt varierende forhold. I stille vær går alt greit, men under ugunstige forhold er det greit å være flere I stor båt. To voksne har overflod av plass I en 32 foter, ikke noe å bekymre seg for der.

• Create New...