Jump to content

Dacapo 950 fra 2000, brukket ror beskyttelse (flyndre), hvor får jeg kjøpt ett nytt?

Sjøgutt

Recommended Posts

Har du originaldelen?

Enig med Lazyjack.

Lokale verksteder som jobber med rustfritt bør kunne lage dette. Jo mer du har av originaldeler jo lettere å få det likt. Kanskje du til og med ønsker å forsterke det noe, og da kan de kanskje rådgi det også.

Min far fikk laget for lokalt da det knakk ved grunnstøting for en del år siden. Lagde i bronse tror jeg.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Har søkt på Internett men finner ingen ting av noe slikt. Det er ett lokalt firma like i nærheten som kan lage noe sånt men tror det kommer til å koster flesk men de har fellesferie nå. ? Prøver i mellomtiden og se om det er flere muligheter og kanskje noe som blir rimeligere. 

Men skal jeg først få laget noe så blir det i rustfritt stål som tåler en støyt. Den nederste delen på roret er også borte så der må det også lages nytt.

Redigert av Sjøgutt (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...