Sjøgutt Startet 16.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2019 (redigert) Har vært uheldig med beskyttelsen for propell og beskyttelsen til roret, båten er en Dacapo 950 2000 mod. Hvor er det mulig å få kjøpt nytt? Vet ikke hvem som har laget dette systemet. Kommentar fra moderator: Viktig å få med båtmodell i tittelen, kan redigeres i 1.5 timer til. Redigert 16.Juli.2019 av Sjøgutt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2019 Vet du hvem som laget båten? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøgutt Svart 16.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2019 Det er en Dacapo 950 fra 2000. Dette er forøvrig i Trøndelag. Kommentar fra moderator: Lagt til i tittelen. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 16.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2019 Slike deler er ofte produsert lokalt og det er ihvertfall mulig å få laget erstatning lokalt hos smed eller sveiseverksted. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 16.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2019 Har du originaldelen? Enig med Lazyjack. Lokale verksteder som jobber med rustfritt bør kunne lage dette. Jo mer du har av originaldeler jo lettere å få det likt. Kanskje du til og med ønsker å forsterke det noe, og da kan de kanskje rådgi det også. Min far fikk laget for lokalt da det knakk ved grunnstøting for en del år siden. Lagde i bronse tror jeg. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Sjøgutt Svart 16.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2019 (redigert) Har søkt på Internett men finner ingen ting av noe slikt. Det er ett lokalt firma like i nærheten som kan lage noe sånt men tror det kommer til å koster flesk men de har fellesferie nå. ? Prøver i mellomtiden og se om det er flere muligheter og kanskje noe som blir rimeligere. Men skal jeg først få laget noe så blir det i rustfritt stål som tåler en støyt. Den nederste delen på roret er også borte så der må det også lages nytt. Redigert 16.Juli.2019 av Sjøgutt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.