stein2h Startet 16.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2019 Jeg har problemer med at motoren slokner når jeg går ned på tomgang. Den er mer følsom når motoren er varm. Her søkt i instruksjonsboken, men her står det bare at tomgang er forhåndsinnstilt. Noen som kjenner til om tomgang kan justeres på en enkel måte? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 16.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2019 Når oppsto problemet og hva har skjedd i mellomtiden ? Om du røper produksjonsår på motoren og om du bruker den på intern eller ekstern tank så åpner mulighetene seg for å hjelpe deg... Sitér dette innlegget Link to post
stein2h Svart 16.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2019 Den er fra 2008, og jeg bruker ekstern tank. Hadde tidligere en indikasjon på feil ved en sensor i manifold, men det løste seg når jeg koblet på en annen tank (feil 3-2). Vet ikke om det er relevant info? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.