Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Han sier den ikke har vært i direkte kontakt med noe annet metall. Jeg  har ikke selv sett opplegget han har, men den er brukt i forbindelse med bøye. Han hadde en prikk lik liggende og den er merket «Syrefast», så da er det vel A4 så langt jeg i alle fall forstår. Sjakkelen skal bare være 3 år gammel og er kjøpt hos en «merkekjede». Vet jeg har sett det merket før men husker ikke hvor :giggle:

Men det er uansett en meget interessant emne så jeg skal ta meg en prat med han i løpet av uka. Dere hører..

Kjellg

Kjellg

Han sier den ikke har vært i direkte kontakt med noe annet metall. Jeg  har ikke selv sett opplegget han har, men den er brukt i forbindelse med bøye. Han hadde en prikk lik liggende og den er merket «Syrefast», så da er det vel A4 så langt jeg i alle fall forstår. Sjakkelen skal bare være 3 år gammel og er kjøpt hos en «merkekjede». Vet jeg har sett det merket før men husker ikke hvor :giggle:

Kjellg

Kjellg

Han sier den ikke har vært i direkte kontakt med noe annet metall. Jeg  har ikke selv sett opplegget han har, men den er brukt i forbindelse med bøye. Han hadde en prikk lik liggende og den er merket «Syrefast», så da er det vel A4 så langt jeg i alle fall forstår. Sjakkelen skal bare være 3 år gammel og er kjøpt hos en «merkekjede». Vet jeg har sett det merket før men husker ikke hvilket merke det er. 

Kjellg

Kjellg

Han sier den ikke har vært i direkte kontakt med noe annet metall. Men jeg har ikke selv sett opplegget han har, men den er brukt i forbindelse med bøye. Han hadde en prikk lik liggende og den er merket «Syrefast», så da er det vel A4 så langt jeg i alle fall forstår. Sjakkelen skal bare være 3 år gammel og er kjøpt hos en «merkekjede». Vet jeg har sett det merket før men husker ikke hvilket merke det er. 

• Create New...