HJR Startet 16.Juli.2019 Del på Facebook Startet 16.Juli.2019 (redigert) Hei. Har en Faria/Askeladden (2002) turteller som ikke virker. Nålen stod stille på 300rpm men timetaller fungerer ok. Har elektro-utdannelse så ønsket å kikke inni for å se om jeg kunne se årsak. Fikk omsider av crom-ring og kom inn til nåla. Den satt litt så fikk «smurt» den opp litt. Begynte å fungere sånn tålig ok, men når alt er skrudd sammen iglen så er den nesten like ille igjen. Hvordan kommer jeg videre inn i denne ? Når jeg løsner alle muttere på gjengene på baksiden så virker det som om disse gjengetappene er løse på innsiden? Skulle gjerne fått smurt opp nålen. Noen som har fått til dette ??? Redigert 16.Juli.2019 av HJR (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.Juli.2019 Del på Facebook Svart 16.Juli.2019 Tror nok ikke det er mange som satser mange kalorier på en slik sealed unit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.