Jump to content

Edit History

MorganX

MorganX

Mouche skrev 13 minutter siden:

Igjen så ser vi innlegg hvor vi i den rike verden, det rikeste landet, ikke skal behøve å ta noe ansvar for vi er så få i motsetning til Kina, India og befolkningen der. Ingen tanker om at dette også er et ansvar på individbasis? Jeg blir matt av slike innlegg!

Regner med at det er mitt innlegg du sikter til. Jeg er ikke imot at vi som ett rikt land skal gjøre noe for å redusere klimautslippene, MEN vi redder ikke kloden av den grunn uten å få med de landene med størst befolkning og som ikke er villig til å inngå en klima avtale om reduksjon av forurensning. Dessuten synes jeg ikke Norge alltid skal gå fremst som fanebærer og være flinkeste elev i klassen i enhver sammenheng, sånn at vi kan klappe oss selv på brystet å si at vi er best i verden... (dette gjelder ikke bare klimasaker).

MorganX

MorganX

Mouche skrev 3 minutter siden:

Igjen så ser vi innlegg hvor vi i den rike verden, det rikeste landet, ikke skal behøve å ta noe ansvar for vi er så få i motsetning til Kina, India og befolkningen der. Ingen tanker om at dette også er et ansvar på individbasis? Jeg blir matt av slike innlegg!

Regner med at det er mitt innlegg du sikter til. Jeg er ikke imot at vi som ett rikt land skal gjøre noe for å redusere klimautslippene, MEN vi redder ikke kloden av den grunn uten å få med de landene med størst befolkning og som ikke er villig til å inngå en klima avtale om reduksjon av forurensning. Derrimot synes jeg ikke Norge alltid skal gå fremst som fanebærer og være flinkeste elev i klassen i enhver sammenheng, sånn at vi kan klappe oss selv på brystet å si at vi er best i verden... (dette gjelder ikke bare klimasaker).

• Create New...