Jump to content

Edit History

MorganX

MorganX

Jeg har ingen ting i mot å være med på å redusere luft forurensning av klimagasser og gjøre andre klima tiltak, MEN så lenge det ikke skjer hos de landene som virkelig står for de store klimautslippende i verden så er det nyttestløst uansett hvor flinke vi er her i norge og da mener jeg at det ikke er noe poeng at vi her oppe på berget skal bruke flerfoldige millioner/milliarder  kroner på klimatiltak når resten av verden ikke gidder å bli med på en avtale om kutt i utslipp av klimagasser. Forurensning som plast og annen søppel er det viktigere å få redusert da det er noe som påvirker nærliggende omgivelsene og næringskjeden.

MorganX

MorganX

Jeg har ingen ting i mot å være med på å redusere luft forurensning av klimagasser og gjøre andre klima tiltak, MEN så lenge det ikke skjer hos de landene som virkelig står for de store klimautslippende så er det nyttestløst uansett hvor flinke vi er her i norge og da mener jeg at det ikke er noe poeng at vi her oppe på berget skal bruke flerfoldige millioner/milliarder  kroner på klimatiltak når resten av verden ikke gidder å bli med på en avtale om kutt i utslipp av klimagasser. Forurensning som plast og annen søppel er det viktigere å få redusert da det er noe som påvirker nærliggende omgivelsene og næringskjeden.

• Create New...