Jump to content

Edit History

Havlengt

Havlengt

Peiling av oljenivå på driftsvarm motor er nytt for meg..

- Er du sikker på at det er slik det er framstilt i manualen?

I praksis er ikkje dette logisk i det heile. I det du stoppar motoren byrjar olja i øvre del av motoren å siga / renna mot sumpen i bunnpanna. Kor lang tid dette tar, veit du ikkje med sikkerhet. Dette er avhengig av viskositet / temperatur / graden av forurensing i olja...

- Kvar i denne prosessen er du når du peilar..?

Peilar du på kald motor er tilbakerenningsprosessen garantert ferdig. Då har du iallefall forutsetning for å kunna få rett peileresultat.

Mine 50 øre.. :-)

Havlengt

Havlengt

I praksis er ikkje dette logisk i det heile. I det du stoppar motoren byrjar olja i øvre del av motoren å siga / renna mut sumpen i bunnpanna. Kor lang tid dette tar, veit du ikkje med sikkerhet. Dette er avhengig av viskositet / temperatur / graden av forurensing i olja...

Peilar du på kald motor er tilbakerenningsprosessen garantert ferdig. Då har du iallefall forutsetning for å kunna få rett peileresultat.

Havlengt

Havlengt

I praksis er ikkje dette logisk i det heile. I det du stoppar motoren byrjar olja o øvre del å siga / renna mut sumpen i bunnpanna. Kor lang tid dette tar, veit du ikkje med sikkerhet. Dette er avhengig av viskositet / temperatur / graden av forurensing i olja...

• Create New...