Sylvester Startet 17.Juli.2019 Del på Facebook Startet 17.Juli.2019 Mangler 700 omdreininger på 2 x VP, har byttet alle luft og diesel filter, ikke røyk. Hva kan være årsaken ? Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
dieselfan Svart 17.Juli.2019 Del på Facebook Svart 17.Juli.2019 Har du sjekket skroget under vannlinje for groe og propellene for rur? Har du brukt båten jevnlig fra den gikk til 3800 fram til nå? Hva har skjedd i det tidsrommet? Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 17.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2019 Hadde båten oppe for 3 mnd. Siden for rengjøring/stoffing. Brukt regelmessig siden, men har nok ikke gått mye i høy fart, men har hatt marsj fart siden den var oppe, men husker ikke når, ikke noe spesielt som skulle forårsake dette. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
dieselfan Svart 17.Juli.2019 Del på Facebook Svart 17.Juli.2019 Vet ikke hva sjøtemperaturen er du er... men ville for egen del brukt 3 min på finne dykkemaska sjekka bunn og særlig propeller. Ligger du i næringsrikt vann kan du ha grønt slim under det hele.... og litt rur på propellene = -700 omdr Forstår deg slik at begge motorer går helt likt ? Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 17.Juli.2019 Del på Facebook Svart 17.Juli.2019 Start opp motoren når den er kald, da går kompressoren noen minutter, hadde tilfelle med min at pakningen på røret bak lakk luft, dette kjenner du lett når kompressoren lader. Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
Sylvester Svart 18.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 Takk for tipsene, skal sjekke dette. Men tror jeg må vente med å sjekke under til jeg kommer hjem og får på drakt, blir for kaldt for min kropp, 12-13 grader. Det er likt på begge motorer ja, men de synkroniserer vel hverandre Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.