Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Mouche skrev 47 minutter siden:

Dette blir for dumt pipe. :lipseal:

Det kan jeg leve godt med at du mener.
Får noen år siden så uttalte tidligere UP sjef Hummelvold  om strategien til patruljerende UP biler skulle dreies vekk i fra små forseelser og generell kontroll til alvorlige brudd på veitrafikkloven.
Det var for han lett å se at mens patruljen var opptatt med "små ting" eller ingen ting så kjørte det forbi andre som de svært gjerne skulle ha tatt en prat med grunnet kjøreadferd
På lik grunn bør ikke en patruljebåt bruke for mye av sine begrensede resurser på generell kontroll av lav risiko grupper som ikke gjør ett synlig lovbrudd.

pipe

pipe

Mouche skrev 45 minutter siden:

Får noen år siden så uttalte tidligere UP sjef Hummelvold  om strategien til patruljerende UP biler skulle dreies vekk i fra små forseelser og generell kontroll til alvorlige brudd på veitrafikkloven.
Det var for han lett å se at mens patruljen var opptatt med "små ting" eller ingen ting så kjørte det forbi andre som de svært gjerne skulle ha tatt en prat med.
På lik grunn bør ikke en patruljebåt bruke for mye av sine begrensede resurser på generell kontroll av lav risiko grupper.

pipe

pipe

Mouche skrev 17 minutter siden:

Det var for han lett å se at mens patruljen var opptatt med "små ting" eller ingen ting så kjørte det forbi andre som de svært gjerne skulle ha tatt en prat med.
På lik grunn bør ikke en patruljebåt bruke for mye av sine begrensede resurser på generell kontroll av lav risiko grupper på lav risiko tidspunkter   

• Create New...