pipe
Mouche skrev 43 minutter siden:kanskje du er en ekte anarkist hvor folk må få gjøre hva de vil? Virker sånn!
Ja,la oss alle se hvordan en ekte anarkist i dine øyner er.
Kunne sikret funnet mer men dette får duge som underbygging
pipe skrev for 3 timer siden:Jo færre som blir tatt jo bedre er det for oss som ønsker å beholde dagens promillegrense.
pipe skrev for 2 timer siden:Jeg skal være så ærlig å si at jeg ikke setter noe særlig pris på rutine kontroller til sjøs men setter pris på Politiet sitt tilstedeværelse på sjøen.
janet skrev for 2 timer siden:Først i en slik setting ønsker jeg meg flere politibåter.
pipe skrev for 3 timer siden:Da er det lurt å ikke være den personen og eneste måten å sikre seg mot det er å ikke drikke mens man fører båt og passe på dagen derpå promillen som en smed.
pipe skrev for 1 time siden:Kanskje alko lås på båter med blåsing vær andre time hadde vært noe ?
pipe skrev 44 minutter siden:Ja, kjører man påvirket over lovlig grense står argumentet fjellstøtt og uangripelig hvis man selv har skylden for uhellet/ulykken.
pipe skrev for 3 timer siden:Blir neppe noe tryggere på sjøen med 0,2 grense akkurat som det ikke ble noe tryggere på veien av å senke promillegrensen i fra 0,5 til 0,2.
pipe skrev for 2 timer siden:Politiet bør i størst mulig grad basere sine kontroller på å stoppe de som bryter loven