Mouche
25 minutes ago, Havarita said:Å proklamere at det finnes en fasit, og at du snart vil offentliggjøre den, er nedlatende for en sak som handler utelukkende om meninger.
Jeg har da ikke på noe sett eller vis proklamert noe mht fasit, men forventer at den, eller de, som er sterkt kritiske til den utøvelsen som de mener å vite at politiet såval som tollerne utfører/utøver da også sitter med noen grad av svar mht hvordan de mener, ønsker, forventer eller forlanger at denne tjenesten skal utøves/utføres, og hvorfor. Jeg forventer dog at dette da er basert på faktisk kunnskap og ikke ren og skjær synsing. Dette går eksplisitt på hva som er uttrykt av nicket pipe.
Jeg venter fortsatt (også) på svar mht om det er greit at man har promille og/eller er påvirket av narkotiske stoffer så lenge man ellers overholder lover og regler og ikke opptrer som påvirket. Dette blir i fall konsekvensen av at noen her, pipe, synes å mene at man ikke skal bedrive rutinekontroller.
Og her nok en grunn til at i alle fall jeg mener at rene rutinekontroller er viktig, og riktig;
Tre personer hentet opp av vannet utenfor Hvaler. Båten de satt i ble tatt av bråttsjø og gikk ned. De hadde vært i vannet ca 1 time og ble funnet av tilfeldig forbipasserende fartøy. All honnør til MY VESLA som reddet de opp fra sjøen. Alle tre hadde redningsvest!