Anabelle Startet 6.September.2005 Del på Facebook Startet 6.September.2005 Så ble det "ny" båt på meg også da. Fikk brått kjøpt en Huwa 26. Riktignok et skikkelig oppussingsobjekt der ALT må gjøres, men båt er da trivelig arbeid. Så da ble jeg nødt til å selge min trofaste Hortensnekke gjennom 3 år... Litt vemodig, men hun har fått et nytt og bra hjem tror jeg. Alltid litt rart å skille seg av med ting man har lagt ned sjela si i og som det knyttes mange minner til. Så da er det muligheter for litt lengre båtturer. Håper å få den i grei stand til ferien neste sommer. Så eventuelle Huwaeiere her på forumet står i fare for å bli spurt om råd. Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Puffen Svart 6.September.2005 Del på Facebook Svart 6.September.2005 Helbredelse av 3 fot syken er vanskelig. Du er nærmest garantert tilbakefall. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 6.September.2005 Del på Facebook Svart 6.September.2005 Er denne smittsom...denne syken? Har selv bjeffet til med 5 fot og sitter da med 2 båter. Se også: http://www.baatplassen.no/i/index.php?showtopic=14911 Mvh Jørgen Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Verrie Svart 6.September.2005 Del på Facebook Svart 6.September.2005 Helbredelse av 3 fot syken er vanskelig. Du er nærmest garantert tilbakefall. <{POST_SNAPBACK}> Korreksjon : Totalt uhelbredelig !!!!!!!!!!! Anabelle : Gratulerer !! Sitér dette innlegget Link to post
arjosk Svart 6.September.2005 Del på Facebook Svart 6.September.2005 Lykke til med nybåten, da! Og legg ut bilde så vi får se på vidunderet! Arild Sitér dette innlegget Link to post
Troll 20 Svart 6.September.2005 Del på Facebook Svart 6.September.2005 Finnes vel ingen god medisin mot denne syken nei Sjølv blei eg bitt av 14-fotssyken her i sommer, men fekk litt medisin så den blei strupet ned til ein 7-fotssyke Dermed fekk eg plass i båsen til nybåten også Forøvrig gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
Birchwood 320 Svart 6.September.2005 Del på Facebook Svart 6.September.2005 Har fått en rar versjon av 3 fots syken sjøl . Men det gjeler - 3 fot.. Vil ha mindre båt .... Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
GOE Svart 7.September.2005 Del på Facebook Svart 7.September.2005 Gratulerer med "ny" båt. Lykke til med arbeidet fremover. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Gudrun Svart 7.September.2005 Del på Facebook Svart 7.September.2005 Gratulerer med ny båt. Vedr. trefotsyken, så får jeg et brev hver måned til fastlagt dato som forteller meg at det kan jeg glemme... Har kurert meg effektivt i 5 år så langt Sitér dette innlegget Link to post
Beneteau Svart 7.September.2005 Del på Facebook Svart 7.September.2005 Gratulerer med ny båt , jeg har også lyst på en båt som er 3-4 fot større, men har for mye følelser til den vi har nå. Så jeg må nok slappe av, å vente på rett tid Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 7.September.2005 Del på Facebook Svart 7.September.2005 Er denne smittsom...denne syken? Har selv bjeffet til med 5 fot og sitter da med 2 båter. [/url] Mvh Jørgen <{POST_SNAPBACK}> Smittsomt, eller noe som går? Vet ikke, har nettopp fått tilslag på en 37-foter, og har ikke solgt Baylineren ennå.. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 7.September.2005 Del på Facebook Svart 7.September.2005 Hm...har noe middel for fotsopp her men det hjelper ikke. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Kjelli Svart 7.September.2005 Del på Facebook Svart 7.September.2005 Riktignok et skikkelig oppussingsobjekt der ALT må gjøres, men båt er da trivelig arbeid. Håper å få den i grei stand til ferien neste sommer. Anabelle <{POST_SNAPBACK}> Jeg vet hva du går til, og vil bare si lykke til. Er enig i at båt er trivelig arbeid. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.