Jump to content

Tohatsu 50 hk 3-syl 2-takt 2006, lys i alle 3 varsellampene ved lavt turtall....

90856687

Recommended Posts

Har en Tohatsu 3 sylindret 2 takter 50 hk 2006 modell som sitter på en Skibsplast 15 HT 1982 model, og de 3 lampene nederst på turtallinstrumentet( Olje-Temp. og Lading) som skal indikere feil når dette  oppstår. Disse lyser alle 3 ved lavt turtall og jeg har ikke noen form for feilvarsling.

ca. 1500-2500 omdreininger.På lavere turtall, og ved høyere turtall, så lyser de ikke.Noen som kan ha noen helst formening av som kan være årsaken. 

Kommentar fra moderator:
Tittel redigert, var "Lys i alle 3 varsellampene ved lavt turtall.... ". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster.
Utdrag:
  • Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn.
  • Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent.
  • Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder.

Kan løfte tråden din  opp i lyset.

Og stille et par spørsmål, er alt normalt fra start og opp til full fart?

Er det etter full fart og når du slakker av på farten alarmene kommer?

I så fall høres det ut som et kjøleproblem inntil motoren får kjølt seg ned. Min synsing.

Redigert av Roger jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

På lavere turtall, og ved høyere turtall, så lyser de ikke.Har vært å cruiset rundt i forskjellige hastigheter, med samme resultat. Får jo ingen alarm når lampene lyser. Disse er vel beregnet å lyse når jeg får en alarm om en evnt. feil slik at jeg skal registrere hva som er feilen. Alarmen kommer jo ikke fra lampene.....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...